Zawarcie umowy
1. Informacje o towarach podane na stronie bezglutenowaslodycz.pl, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
Złożenie przez Klienta zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Bezglutenowa Słodycz Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną "potwierdzenie zamówienia", zawierającą wszystkie istotne elementy Zamówienia. Ta wiadomość e-mail stanowi oświadczenie woli zawarcia umowy z Bezglutenowa Słodycz.
2. Każdemu Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego bzglutenowaslodycz.pl przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny.
Natomiast zgodnie z art. 10 ust. 3 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów, prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
- rozpoczęcia – za zgodą konsumenta – świadczenia usług przez Bezglutenowa Słodycz, przed upływem terminu 14 dni od zawarcia umowy;
- produktów wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie Klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb;
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.
W związku z powyższym, prawo do odstąpienia od umowy w internetowej cukierni bezglutenowaslodycz.pl jest ograniczone dla towarów takich jak wypieki cukiernicze.
Klient ma prawo odstąpić od umowy i anulować zamówienia jeśli zrobi to z odpowiednim wyprzedzeniem i w regulaminowo określony sposób. W tym celu konieczne jest zgłoszenie drogą mailową w ciągu 60 minut po złożeniu zamówienia. W przypadku przekroczenia tego czasu zmiany mogą nie zostać uwzględnione.